30 Temmuz 2007 Pazartesi

Garanti Bankası ve Yapı Kredi Bankası

Garanti Bankasıyla uzun süren telefon diyalogları neticesinde kart aidatım iade edilmedi. Yapı Kredi Bankası yine aynı şekilde uzun züren telefonlar, dilekçe ve iptal ettirme isteklerime rağmen kart aidatını iade etmediler. Yapı Kredi bunun yanında geçen seneden bu yana Hesap İşletim Ücretini de 6 ayda bir almaya başladı. Bu konuda kimler nasıl sonuca ulaştı?Sizin başınızdan nasıl bir kart aidatı serüveni geçti?

12 yorum:

Atilla Can dedi ki...

Bunlar sözleşmeye küçücük harflerle banka para işletmede istediği zaman komisyon talep etmeye yetkilidir yazıyorlar ve sonucunda altında imzamiz olduuğu için bizde bu paraları ödüyoruz.
Yasal düzenleme gerekli..
Saygılarımla
Atilla CAN

Mehmet GÜZEL dedi ki...

Kalıcı yasal düzenlemelerin yapılması şart. Şu an bankalar bu ve benzeri haksız kazançlar ile biz müşterilerin sırtından geçiniyorlar.

Unknown dedi ki...

YAPI KREDİ BANKASI NA AİT OLAN KREDİ KARTIMIN İPTAL EDİLMESİ İÇİN DİLEKÇE YAZIP GÖNDERDİM FAKAT BANA BİR CEVAP GÖNDERİLMEDİ.MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARADIM KARTIMIN İPTAL EDİLDİĞİNİ SÖYLEDİLER.ŞU ANDA BANA YİNE EKSTRE GELMEYE DEVAM EDİYOR.BEN BU KREDİ KARTINDAN NASIL KURTULABİLİRİM

Mehmet GÜZEL dedi ki...

Tekrardan yetkililerle konuşun. Konuşma sonuç vermezse musteri hizmetlerini arayıp kartımı kaybettim diyin. Yenisini istermisiniz sorusuna HAYIR istemiyorum deyin. Böylelikle karttan kurtulmuş olursunuz.

http://www.mehmetguzel.net

internetçi dedi ki...

Garanti bankası çalışanları şımarık olduğu için mi yoksa deneyimsiz oldukları için mi ya da torpilli olduklarından mı müşteriyi önemsemiyorlar?
Şöyle düşünüyor olabilirler belki : ''oo bizim kim olduğumuz belli iş tecrübelerimiz falan, sizden gelecek şikayetlerden bişey olmaz''

ya da ''garanti bankası bize muhtaç onun reklamı varsa bizimde var'' gibi..

garanti bankasında çalışmak, ardından müşteriyi önemsememek, işini ağırdan alıp birşey yapıyormuş pozları takınmak, garantiye özgü bir durum mu acaba?


.................

İlginçtir ki sırası gelen müşteriyi almakta ilkel bir yol izliyorlar, numara sırasıyla değil ilk önce hamle yapan sırayı kapıyor, koşucaksınız, öndekini geçiceksiniz yoksa 1 saat daha beklersiniz, hatta kurnazlık yapın başkasının sırasını kapın:p...

İşte bu gibi sebepler yüzünden çalışanlarıda laçkalaşabiliyor, sıram geldi benimle ilgilensene diyemiyorsun, kadın orda kaç kişinin işini bir arada yapıyor birde dolaşıyor, caka satıyor. Garanti bankasının ödüllerini gördümde şimdi aklıma ''ödül önemli değil önemli olan gerçekten yaptığınızdır, ortaya koyduğunuz eserlerdir'' diyen sanatçılar geldiler.. ne kadar haklılar.. Şimdi bu bankanın artı olan güzel özelliklerini düşünelim, bana göre adı güzel güven veriyor, birde üstüne yeşil rengi koydun mu tamamlanıyor, imaj harika, bildiğim kadarıyla internet bankacılığında, güvenilirliktede Türkiye İş Bankası kadar iyi. Ancak şubelerinin durumu içler acısı numara sırası yok, birinde var birinde yok.. Çalışanlarıda yavaş çalışıyor, bankanın sistemi yavaş olabilir diğer yandan bilemiyorum artık, onların düşüneceği iş.

Şubeleri şikayet edin, çalışanlarının kötü hizmetini şikayet edin, adlarını verin. Diğer bankalarla tecrübeniz varsa mutlaka kıyaslayıp eleştirin.

Şayet ben o kadar bankaya para yatırdım çektim bu banka gibisini görmedim yoksa sadece şubeden mi bilmiyorum. Ancak eğer diğer atıyorum 5 büyük bankayı denemeden garanti bankası iyi bir banka diyorsanız bu bilmeden konuştuğunuzu ve neler kaçırdığınızı gösterir.

....................



Garanti bankası şikayetleri
Aşağıdakiler sikayetvar adlı siteden, tabi bu sitede sorunları halledilmiş gibi gösteriyor; çünkü birsürü şirketten para alıyor.

Gerçi garanti bankası müşteri hizmetleri de iyi çalışmadığı için şikayet dinlemiyorlar. Halkı, mağduru dinledik gibi yapıp hiç bir çözüm üretilmiyor.

GARANTİ Talep Etmediğim Halde Evime Bonus Kart Gönderdi! nilleys [16 Temmuz 2008]

Garanti Bankası'ndan aradıklarında kredi kartı istemediğimi söylemiştim ama 7 Temmuzda Kuryenet ile evime Bonus kart göndermişler. Evde değildim, teslim edemediklerine dair bir kâğıt bırakmışlar.

Ben bu kartı kesinlikle istemiyorum, iptal etsinler. Paracard'ımı sadece maaş çekmek zorunda olduğum için kullanıyorum. Bu gidişle Paracard hesabımı da en kısa zamanda kapattıracağım. Garanti Bankası'ndan asla memnun değilim.
......................................

GARANTİ Hesapta Para Olmasına Rağmen Parayı Çekmiyor ve Faiz İşletiyor! fsungur [16 Temmuz 2008, 09:00]
Garanti Bankası Adana şubesinden ev kredisi çektim. İlk taksitini ödeme tarihinden bir gün önce yatırmış olmama rağmen parayı hesaptan çekmemiş ve gecikme faizi işletiyor.

Şubeyi aradığımda müşteri temsilcisinden aldığım yanıt ''ne olacak ben kendi cebimden vereyim''. Bu cevap şubenin ne kadar ciddiyetle çalıştığının işaretidir.

..........................

GARANTİ bankası Ödeme Sorunu Yaşayan Müşterilerine Kötü Davranıyor! matrakingo [16 Temmuz 2008]
Bundan 3-4 ay önce,Garanti Bankası'ndan tüketici kredisi almıştım. İlk aylarda ödemelerim gayet düzenliydi. Daha sonrasında bir hırsızlık olayı yaşadım ve hayatım altüst oldu. İşten kovuldum evden, atıldım v.s. dolayısı ile kendimi toparlayana kadar epey bir zaman geçti. Tabi bu arada ödemelerim de aksadı.

Bankadan aradıklarında, en kısa zamanda ödeyeceğimi söyledim. Fakat beni her bankanın yapması gerektiği gibi icra takibine aldılar. Buraya kadar tamam.Ama bundan sonrasında beni genel merkezden görevliyle muhatap ettiler. telefonda benimle azarlar bir ses tonuyla, ukala biçimde konuşuyordu. Sanki bankaya değil de, ona borcum varmış gibi davranıyordu.

Görevliye, kavga etmek için değil, çözüm bulmak için aradım. yardımcı olun dediğimde, "ben sizinle ilgilenemem bundan sonrasını avukatlarla halledin. Benimle doğru dürüst konuşsaydınız" gibi her sözümü ağzıma tıkarcasına, hazır cevap bir biçimde" bana ne beyefendi, borcu benden mi aldınız "gibi gayet vurdumduymaz tavırlarla konuştu. Ayrıca beni cebimden aradığını ve açmadığımı da ekledi. Öyle bir şey olmadığını söylediğimde, önce Turkcell'i sonrada Türk Telekom'u suçladı.

Bu Garanti Bankası'nın ödeme sorunu, yaşayan müşterilerine ödemeyi biran önce yaptırmak için uyguladığı bir yöntem olabilir. Ama sonuçta müşterileri hırlayıp korkutarak, ödeme yaptırıp psikolojilerini bozmaktansa, daha uygun bir çözüm yolu elbette ki bulabilirler.

Sonuçta ben talaşa kapıldım, ödemeyi de yaptım. Ama ya psikolojim bozulup da, borcu kapatmak için hırsızlık yapsaydım, kim verecekti hesabını? Ya intihar etseydim? Krediyi Garanti Bankası'ndan değil de tefecilerden mi aldım diye düşünebilirdim!
Yetkililerden derhal banka şubelerindeki "haklı müşteri" ve "müşteriye bakış açılarını" gösteren o yazıyı kaldırmalarını öneriyorum. Çünkü davranışlarıyla çelişiyor! Her insan potansiyel zengindir. Bundan sonra trilyoner olsam nereye yatırmayacağımı biliyorum!

............

GARANTİ BANKASI'ndan Hesabımı Kapatamıyorum metinsahin [16 Temmuz 2008, 09:00]
Garanti Bankası'nın 6698108 (şube kodu:488 Kütahya şube)hesap numaralı müşterisiyim.2007 son aylarında müşterisi olduğum Garanti Bankası'ndaki bana ait olan hesabımı kapatmak için başvurdum. Hesabımı kapatmak için, 70 YTL ödemem gerektiğini söyledikleri için bu tutarı ödedim.

Daha sonra Nisan ayında elime tekrar bir ekstre ulaştı. Hesabımı kapatmadıkları için, tekrar şubeye başvurdum. Fakat 0,29 Ykr hesapta borç kaldığını, bu nedenle 2007'de hesabın kapatılamadığını söylediler. Söz konusu olan meblağı da Mayıs ayında tahakkuk eden faizi ile birlikte ödedim. Fakat banka yetkililerine 2007'de hesabımı kapatmak için gereken ödemeyi yaptığımı ve borcum olmaması gerektiğini söylememe rağmen, kesinlikle tatmin edici bir cevap alamadım.

Gerekli ilgiyi de göremedim. Daha sonra 7. ayda yani bu ay; bir ekstre daha geldi. İlk 70 YTL'yi ve daha sonraki Mayıs ayında olan borcumu ödememe rağmen, yine ekstremde 10 YTL borç gözüküyor. Daha öncede Garanti Bankası ile birçok problem yaşadım. Ama bu problem yüzünden, sahibi olduğum Bonus kart hesabımı da kapatmayı düşünüyorum.

Bu siteye bu şikayeti yazmamın sebebi; asla banka şubelerinde gereken açıklamayı, kimsenin yapmamasıdır. Bu konuda yardımcı olabilirseniz çok mutlu olacağım.

...........

GARANTİ'ye Güvenip Alışveriş Yaptık Hata mı Ettik? fikret78 [16 Temmuz 2008, 09:00]
13.05.2008 tarihinde, 6839437 sipariş numaralı, yaklaşık 640 YTL değerinde Shobbo sanal mağazasından alışveriş yaptım. Kötü bir deneyim oldu. Bundan sonrada kesinlikle sanal mağazalardan alışveriş yapmayacağım. Şikayetvar.com aracılığıyla, Shobbo'dan beni aradılar. Bankaya itiraz dilekçesi verip vermediğimi sordular. Bende itiraz dilekçesini verdiğimi (10.06.2008 tarihinde) ve tam bir ay olduğunu söyledim.

Shobbo çalışanı da siparişimin iptal edildiğini, Teb ve Garanti Bankası'ndan iade için gelen isim listesinin tamamına, para iadesi yaptıklarını ve bu listede benim adımın olmadığını tekrar tekrar kontrol ettiklerini; istediğim taktirde (yasal bir süreç başlatacağımı söylediğimde) bu listeyi bana fakslayacaklarını söylediler.

Kendilerinden kaynaklanan bir sorun yok ise; sorun Garanti Bankası'nın tutumunda mı? Garanti Bankası; sizden bir tek cevap istiyorum. Ben artık bu sürüncemeden sıkıldım. Benim paramı iade edecek misiniz yoksa etmeyecek misiniz? Onu söyleyin biz de ya unutalım yada hiç almadığımız bir ürünün parasını ödemeyelim. 3. Taksiti ödüyorum. Bonus logosunu görünce güvendim, hata mı yaptım? Biz tüketiciler olarak bonus kredi kartına veya Garanti Bankası'na güvenmeyelim mi?

............

GARANTİ Yıllık Kart Ücreti Almayı Bıraksın! skgmlk [16 Temmuz 2008, 09:00]
Artık yıllık kart ücretlerinin hukuk dışı bir uygulama olmasına rağmen Garanti Bankası hala kart ücreti almaya devam ediyor. Hem de senede Ocak ve Temmuz aylarında olmak üzere 2 sefer. Diğer bankaların çoğu bu uygulamayı kaldırdı veya yıllık kart ücretlerini çok düşük miktarda alıyor. Ama Garanti Bankası yılda 2 sefer 35 YTL.

Bu uygulama da bizim gibi öğrenci insanların çok büyük sıkıntıya sokuyor. Garanti Bankası'ndan en azından vadesiz hesabı olanlardan kart ücretlerini kaldırmalarını veya azaltmalarını istiyorum. Yoksa üniversite kampüslerine stant kuran ve yıllık kart ücreti talep etmeyen veya sadece 5 YTL talep eden başka bir bankaya geçeceğim. Sırf bu yüzden Garanti hesabımı uzun süredir kullanamıyorum

......

GARANTİ Kart Ücretine Son Versin muhsinyılmaz [15 Temmuz 2008, 09:00]
7-8 yıldan beri Garanti Bankası ile çalışmaktayım. Bonus Premium kart kullanıcısıyım. Temmuz ekstreme 50 YTL kart ücreti eklenmiş bulunmaktadır.

Zonguldak'ta bir tüketici, tüketici hakem heyetlerinin vermiş olduğu karar doğrultusunda kart aidatını bankadan talep etmiş, banka kararın iptali için Yargıtay'a dava açmış ve Yargıtay tüketiciyi haklı bularak bankanın talebini reddetmiştir.

İlk kez böyle bir karar mahkeme tarafından verilmiştir. Siz değerli banka yöneticilerinin müşteri memnuniyeti açısından biz böyle bir şeyi talep etmeden düzeltmelisiniz diye düşünüyorum.

Ayrıca bu 50 YTL benim zoruma gidiyor. Bu hususun düzeltilmesi konusunda gerekli çabayı göstereceğinizi dilerim.

.........

GARANTİ BANKASI'na Borcumu Ödediğim Halde Hukuki İşlemi Kaldırmamış! porce [15 Temmuz 2008, 09:00]
16.08.2005 tarihi ile kapatılan Bonus kartımın borcunu, hukuki işlem başlatıldıktan sonra, Antalya Garanti Bankası avukatlarına giderek borcumu ödedim. O tarihten bu tarihe kadar, herhangi bir sorunla karşılaşmamama rağmen, dün farklı bir bankadan kredi çekmek için Garanti Bankası'ndan borcu yoktur yazısı aldım. Yalnız kredi çekmek için gittiğim bankada, Garanti Bankası Bonus kartımla ilgili hukuki işlemin devam ettiği gözüküyor.

Garanti Bonus kartımla aynı tarihlerde kapatılan Yapı Kredi kartımla ilgili herhangi bir hukuki işlem gözükmediği halde, Garanti Bankası'na ödeme yapmış olmama rağmen, aradan yıllar geçmiş olduğu halde, hukuki işlem neden kaldırılmadı yada ödemem neden yansımadı? Bu tamamen Garanti Bankası'ndan yada avukatlarından kaynaklanan bir hatadır. Bu konunun düzeltilmesini ve mağduriyetimin kaldırılmasını istiyorum.

..........
GARANTİ BANKASI Yanlışı Düzeltmeden Sorunu Çözüldü Yazıyor mertera1907 [15 Temmuz 2008]
Bir önceki yazmış olduğum şikayette haklı müşteri hattı beni aradı. Daha önceki söylediklerini söyledi. Sistemsel hata var, siz ödeyin biz size ne zaman düzelirse geri öderiz dedi. Ben de bunu açıklama kabul etmediğimi ve Şikayetvar.com'da yazdığım şikayetin altına, sakın müşteriyle görüşüldü sorun çözülmüş bir şikayet gibi yazı yazmayın dedim. Ama yazdılar.5 milyon kredi kartı olan Türkiye'nin en büyük Garanti Bankası, sadece 500 bin kredi kartında bu sistemsel yanlışlık olsa ve siz bu parayı 2 ay sonra ödeseniz, bu iki ayda başka müşterilere bu paraları satsanız, çok güzel para yapar.
............

Beylikdüzü garanti bankası şubesinden şikayetçiyim. garantişikayet [16 Temmuz 2008]
Ben birçok bankaya para yatırdım, işlem yaptım.. İş bankası,Koç bank hatta Ziraat Bank bile garantiden daha hızlıydı. Benim gittiğim şubede ilkel bir durum vardı, biryerde numaraya göre düzgünce sıra beklenirken diğer yerde kafaya göre millet takılıyor. Orda görevli kadın (vadesiz hesap açma bölümündeki) bir işlemi yaparken başkalarınınkinede bakıyor ve tam saate baktım bir saat oldu sıra bende elinde kağıdımı tutuyor başlamadı, 1 saat oldu dedim şimdi buda yarım saat sürer dedim cevap vermedi aldım gittim kağıdımı. Ya normal birşey mi bu 1 saat hadi 50 dakka de normal mi bu kimseden tık çıkmıyor, millet koyun sürüsümü, kapatsınlar hesaplarını bu bankayla.. Birçok kişi ne yapacaksın şikayet edipte diyor, seni mi dinleyecekler kapatırsın hesabını diyorlar. Tamam zaten hesap açtırmaya gitmiştim, bu ilkel bankayla ilişkimiz başlamadan bitti. Milyonların yaşadığı Beylikdüzündeki ilkel Garanti Bankası şubesini ve orada oturan şişman esmer vaadesiz hesap açmakta görevli iş bilmez, hantal genç kadını kınıyorum: Böyle iş yapılmaz zaten bankanda senin gibi hantal. Garanti Hantal Bank.

Keşke oradakilere deseydim bu bankadan daha iyi bankalar var, üstelik çokta hızlılar diye..

Yahu para yatıracam hesap açıcaktım bütün işlerimi orda yapmayı düşünüyordum.. neden? ÇÜNKÜ REKLAMLERINI İYİ YAPMIŞLAR..

Senin para için çırpınıyor olman lazım nasıl bankasın sen? Banka mısın? Bankmısın, iki saat oturdum, bence saadece banksın, söylede parka koysunlar seni..
Yoksa suç sadece orada çalışan görevli kadındamıydı?
Yoksa oranın iyi bir banka olduğunu düşündüren reklamlardamıydı?
Yoksa beni oraya götüren ayaklarım mı suçlu?
Güzel reklamlardan etkilenen ben mi suçluyum?
Kim suçlu?
3 kuruşluk parasına bankada yapmadığı şekil kalmayan çaresiz halk mı suçlu?
Bu firmaların patronları mı suçlu yoksa?
Kanunlar mı suçlu?

KAVAKLI/BEYLİKDÜZÜ ŞUBE
Şube Kodu: 782
Adres: BÜYÜKŞEHİR ATRİUM ÇARŞISI
NO:19/67
BÜYÜKÇEKMECE İSTANBUL 34520
Telefon: (212) 8712576
Faks: (212) 8712573
Müşteri hattı: 4440338

.........................

GARANTİ İznim ve Bilgim Olmadan Hesabımdan İşlem Ücreti Adı Altında Para Çekiyor! mertiso [08 Temmuz 2008]
Garanti Bankası hesabımdan hesap açma ve sicil şifre gönderim ücreti adı altında 5,25 YTL'lik bir çekim yapmıştır. Bu konu için Alo Garanti'yi aradığımda bana doğru dürüst bir yanıt bile veremediler.

Açmış olduğum altın hesabı için çekildiğini düşündüğüm bu bedelin iadesini istiyorum. Çünkü Garanti Bankası'nın resmi internet bankacılığı sayfasında aynen şu ibare mevcuttur "hesap işlem ücreti yoktur". Talep edilirse ekran görüntüsünü paylaşabilirim.

....................

GARANTİ İnternet Şubesinde Aylardır Yaşadığım Problem! cagant [05 Nisan 2008, 09:00]
Garanti Bankası'nın internet şubesine hep en iyisi en güzeli deniyor çevremde. Böyle bir şey yok. Belli işlemleri yapmaya çalıştığımda (örneğin vadesiz hesap açma, veya sanal kart oluşturma vs) bana spesifik bir hata veriyor (verdiği hata da hiç açıklayıcı değil - özür dileriz şu anda işleminizi gerçekleştiremiyoruz, daha sonra tekrar deneyiniz - şeklinde) ve işlemleri gerçekleştiremiyorum.

Bu sorun aylardır devam ediyor ve Garanti Bankası'yla defalarca görüşmeme ve aldığım hatanın ekran görüntüsünü ilgili kişilere e-posta atmama rağmen sorunu çözemiyorlar (veya çözmek istemiyorlar). Kendi deneyimlerimden şunu söyleyebilirim ki Garanti Bankası'nın internet şubesi kesinlikle başarısızdır.

not: Bütün bu yazılar garanti bankası mağdurlarının ettikleri şikayetlerden alıntıdır.
sikayetvar.com sitesinden alınmıştır. (temmuz2008)

.................

Garanti Bankası Mağdurları Forumu: antigaranti.org

Forumda verilen linkleri ve resimleri görebilmek için 1 ya da daha fazla mesaj yazmış olmanız gerekiyor. Şu anda 0 mesaj yazmışsınız.


Tüm Garanti Bankası mağdurlarına ŞikayetVar isimli sözde tüketici destek sitesinden uzak durmalarını tavsiye ediyorum. Bu sitede düzinelerce Garanti Bankası şikayeti, şikayetçi olan kişilerin çözülmedi diye cevap göndermelerine rağmen bankanın çözüldü statüsüne getirmesi üzerine çözüldü olarak tutuluyor. Yani müşteri şikayetim çözülmedi diye itiraz ediyor ama şikayet çözüldü gösteriliyor. Mağdur edilmiş müşteriler bu sayede Garanti Bankası reklam aracı olarak kullanılıyor. Garanti Bankası en çok şikayet kaydı olan firma ve şikayetleri çözmese bile yukarıda açıklandığı şekilde hepsini çözmüş gibi gösterilerek müşteri dostu ilan ediliyor.

Sitedeki şikayetlere göz attığınızda ise bankalar arasında sadece Garanti Bankası şikayetlerinde banka adından banka web sitesine link verildiğini görüyorsunuz. Açıkçası bu uygulama benim aklımda bazı soru işaretleri doğurdu. Ya sizin?

Müşteri Hizmetlerinin cevap vermediği müşterilerden biri olarak ben de bu siteyi kullanmayı düşünüyordum (siteye yazın kısa zamanda dönüyorlar ama bir şey çözmüyorlar) ama yukarıda yazdıklarımı fark ettiğimde vazgeçtim. Dikkatli olun ve bu bilgiyi diğer mağdurlarla da paylaşın ki mağduriyete neden olan şirketlerin müşteri dostu olduğuna yönelik reklamlara alet olmasınlar.

Bu arada:

Hiç dikkat ettinizmi???
Ekstre geldiği zaman söz gelimi 20 ytl bonusunuz var diyor.
Gidiyorsunuz alışveriş yapmaya bi ürün alıp sadece bonus kullanacam diyorsunuz, kasiyer kartı slipten geçirdiği zaman, beyfendi sadece (misal)12 ytl bonus gözüküyor gerisini nasıl yapalım diyor, sizde ister istemez karttan geçiriyorsunuz. Fakat çıktıyı aldığınızda orada yeni alışverşinizin de bonusu eklenmiş vaziyette 10 ytl bonus görüyorsunuz. Sorduğunuzda kasiyere e burda 10 ytl daha bonus var dediğinizde, ilk seferde gözükmedi diyor.??
Buna çare olarak 2 kez slipten geçirtiyorum ben.
Resmen bize kendi bonusumuzu dilendiriyorlar.
Bu da böyle bir GARANTİ aldatmacası. Bir dahaki sefere sizde dikkat edin.

kaynak: http://www.dilforum.com/forum/showthread.php?t=11102
http://bp2.blogger.com/_e0FBji-2pmI/SH7zFQuh6FI/AAAAAAAAABM/Sw4Xl-2JRD4/S1600-R/garanti.jpg
http://bp0.blogger.com/_e0FBji-2pmI/SH7rqE6QrLI/AAAAAAAAAAs/ka_b6Xjg-tY/s1600-h/garnti+bank.jpg

Adsız dedi ki...

Money box casinos? affair this version [url=http://www.realcazinoz.com]casino[/url] enchiridion and tergiversate online casino games like slots, blackjack, roulette, baccarat and more at www.realcazinoz.com .
you can also into our untrained [url=http://freecasinogames2010.webs.com]casino[/url] without at http://freecasinogames2010.webs.com and lame enfold of current politely away !
another sultry [url=http://www.ttittancasino.com]casino spiele[/url] locality is www.ttittancasino.com , in compensation german gamblers, flyover unrestrained online casino bonus.

Adsız dedi ki...

confine over the hill hat this parole [url=http://www.casinoapart.com]casino[/url] hand-out at the greatest [url=http://www.casinoapart.com]online casino[/url] archetype with 10's of up to the minute [url=http://www.casinoapart.com]online casinos[/url]. swap up [url=http://www.casinoapart.com/articles/play-roulette.html]roulette[/url], [url=http://www.casinoapart.com/articles/play-slots.html]slots[/url] and [url=http://www.casinoapart.com/articles/play-baccarat.html]baccarat[/url] at this [url=http://www.casinoapart.com/articles/no-deposit-casinos.html]no passion casino[/url] , www.casinoapart.com
the finest [url=http://de.casinoapart.com]casino[/url] to UK, german and all from die out to steely the world. so in luminary of the lid [url=http://es.casinoapart.com]casino en linea[/url] condense us now.

Ufuk Akyıldırım dedi ki...

bankayla ilişkimi keseli 2 yıl oldu ilişki dediysem maaşımı bu bankadan alıyordum 2 sene sonra bir telefon geldi 70 tl borç var dedi şaşırdım kaldım neyse gidip yatırayım dedim garantiyle dans olmaz dedim gittim şubeye dedi 260 olmuş küçük dilimi yutacaktım dedim nerden bu barç çıktı dedi artı paradan çekmişin dedim kaç para çekmişim memur ay ay geri gidiyo hep faiz tahsilatı diyor git git git sayfaları geri al tamam dedim gerek yok 260 tl yatırdım kurtuldum allah beterinden saklasın aklınızı başınıza alın o kadar banka varken seçiminizi iyi yapın

ad dedi ki...

ben özel sektörte mühendis olarak çalışmaktayım , garanti bankasına yatırılıyor maaşlarımız , ücretin başka bir bankaya yatırılmasıyla ilgili seçme hakkımız var mı , bununla ilgili yasal mevzuat nedir ? ,bilginiz var mı acaba , bankalara güvenimiz kalmadı ciddi yaptırımlar uygulanmalı bu sektöre inanılmaz bir başıboşluk var , çok konrolsüz büyüyorlar kredi kartlarıyla ilgili sayfaların içinden cıkmak olanaksız nerede ne kesildiği anlaşılmıyor...yetkililere sesleniyorum , cok sıkı denetlenmeleri gerekiyor tüm bankaların

Credit Financier Home dedi ki...

*% 3 faizli kredi oranı sunar
* Nakitsiz Girişimci İçin Sigorta
* Para garantisi
* 10,000 TL'den 100,000,000 TL'ye kadar kredi teklifi

İyi kredi puanıyla, Credit Financier Home, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar.

İletişim Adresi:
WhatsApp: +15184181390
Doğrudan posta:
creditfinancierhome@gmail.com 

admin dedi ki...

Garanti bankası sms ile kredi mi arıyorsunuz? Tıklayın: garanti bankası sms ile kredi

Solution dedi ki...

Hello viewers all over the world, There is good news for you all today get your Blank ATM card that works in all ATM machines all over the world. We have specially programmed ATM cards that can be used to hack ATM machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at stores and POS. We give out this cards to all interested clients worldwide, We give out THE Blank ATM Card. Do you want to live a good life thought its illegal, its the easiest way to be a millionaire. it also has a technique that makes it impossible for the CCTV to detect you and you can only withdraw a total amount of $5,000 Dollars in a day on ATM Machine also avaialbel at cash delivery. We give up to $10,000.00 to $1,000,000.00 Dollars With our network hacking services. We can Recover all your lost money to Bitcoin and other Crypto currency, mortgage/realestate scams and fake ICOs within 48 hours or less. (Thomas Freddie Hackers) working together as a team to track down & to recover funds back from the most difficult internet SCAMMERS. NOTE!! We've received countless heartbreaking reports of notorious scammers and we’ve successful recovery them back via contact thomasunlimitedhackers@gmail.com

Do contact us on ((Binary Recovery. University Grades.Wiping Criminal Records, FB & IG Hack, Telegram, Loads & Phone Hacking)) border us with your jobs & allow us give you positive result with our hacking skills. We are certified and your privacy is 100% safe with us. Worry no more about your financial problems, If you are in need of any other cyber hack services, we are here for you anytime, any day so contact us via our Email Address: thomasunlimitedhackers@gmail.com

Regards
THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS
Email thomasunlimitedhackers@gmail.com
Call/Text: +1 (985)465-8370
Motto: We offer the fastest and reliable services